Podul de la Oituz

postarea problemelor specifice
Reguli forum
Nici administratorul site-ului http://www.conr.ro , nici Consiliul director al Confederatiei Nationale Rutiere (in continuare CNR), nu poarta nicio responsabilitate in legatura cu materialele postate, acestea reprezinta exclusiv parerile celor care le introduc in topic. Doar ei sunt cei care poarta intreaga responsabilitate a continutului topicurilor, orice eventuala replica la cele postate nu antreneaza nicio responsabilitate al CNR. Administratia CNR nu va intreprinde nicio actiune de verificare a continutului actelor justificative de incidente la autorul incidentului, ele servesc exclusiv dovedirea de catre raportor al incidentelor. Consiliul director al CNR, cat si administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a modera si/sau de a sterge orice postare de pareri, opinii, raportari de incidente, in cazul in care se foloseste limbaj vulgar, xenofob, antisemit, rasist, cat si in cazul in care nu se introduc prin modulul "Incarca documente justificative" acele inscrisuri care dovedesc fara echivoc incidentul raportat. Aceasta moderare/stergere se va efectua fara instiintarea raportorului si in cazuri repetate de raportari neaprofundate, acest fapt va fi mentionat de administratorul site-ului ca "Raportari false".
Pentru ca detinatoarea acestui site, Confederatia Nationala Rutiera (CNR) sa nu fie asociata cu nicio postare de pe aceasta platforma, declaram ca materialele postate au caracter de "pamflet" si materialele postate sunt pure speculatii imaginare, fara intentia de a defaima.Pentru a neutraliza orice asociere a materialelor postate cu pozitia administratiei CNR, declaram ca asemanarea persoanelor, firmelor si situatiilor din postarile de pe acest site cu persoane , firme si situatii reale este pur intamplatoare.

Podul de la Oituz

Mesajde haibachtrans » Joi 21 Apr 2011 21:51

M-am hotarat sa fac ceva in privinta restrictiei de a circula pe D.N. 11 intre Brasov si Onesti datorita lucrarilor de reparatie a unui pod de vreo 10-15 m,care dureaza de 3-4 ani...si nici nu au inceput.
In aceasta idee,astept pana la data de 02/05/2011 adeziuni din partea administratorilor unor firme de transport care s-au saturat sa fie calcati in picioare de mafia din CNADNR.Am vorbit cu domnul Mayer despre intentia mea si ma bucur de sustinerea APTE si probabil a FORT,al carui membru sunt.
MENTIONEZ CA NU AM INTERESE IN ZONA RESPECTIVA!
Firmele care isi vor exprima adeziunea la actiunea mea,vor trebui sa se implice activ in aceasta activitate,va trebui sa discutam si sa alegem modalitatea cea mai dureroasa pentru autoritati de a rezolva problema insa aceasta s-ar putea sa va coste timp si bani.
Inchei cu mentiunea ca nu-mi place sa pierd,deci odata pornita aceasta actiune,ea se va finaliza ori cu dosare penale,ori cu rezolvarea problemei,in consecinta astept langa mine oameni hotarati,care nu vor da inapoi orice se va intampla.
Lista este deschisa domnilor,e timpul sa ne aratam "muschii" si pe teren,nu numai pe forumuri ;)
haibachtrans
 
Mesaje: 1
Membru din: Joi 21 Apr 2011 21:49

Re: Podul de la Oituz

Mesajde auto » Vin 22 Apr 2011 08:44

Buna ziua tuturor,
Problema ridicata de colegul nostru Haibach Andrei reflecta indolenta autoritatilor fata de sectorul de activitate pe care il pastoresc. Ca urmare a presiunilor patronatelor, in special al FORT si APTE 2002, MTI a elaborat OMTI 355/2010 pentru aprobarea listelor cuprinzand drumurile de interes national, cu masele si dimensiunile maxime admise in circulatie pentru vehiculele rutiere de transport marfa publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 318, din 14 mai 2010 . Aici este si sectorul de drum pe DN11 (sectorul de drum cuprins intre Brasov-Oituz-Onesti-Bacau), care cu masele si dimensiunile admise prevazute pentru categoria de drum reabilitat (R), are portanta admisa pe axa de 11,5 tone.
Este una dintre cele mai mari acte de nesimtire a CNADNR, de a declara un drum national de 170 km(ce nu are alternativa de circulatie echivalenta) ca deschis circulatiei la MTMA 11,5 tone pe axa si pentru un amarat de pod sa-l faca inchis ! De mai multi ani patronatele reclama aceasta situatie, a venit timpul ca CNR, nou infiintata Confederatie Nationala Rutiera sa ia atitudine pe toate planurile, intregind eforturile facute de FORT si APTE 2002 pana acum. Cu ocazia discutiilor pe aceasta tema si in CDS, promisiunile de a gasi o rezolvare pana la reabilitarea acelui pod "blestemat" au curs "garla". Realitatea din teren a ramas aceeasi. Consiliul Director al CNR va lua in analiza o actiune menita sa rezolve radical si pentru totdeauna aceasta atitudine iresponsabila si nesimtita a CNADNR.
Pana atunci, va urez tuturor Paste Fericit !
Cu stima,
Confederatia Nationala Rutiera
Secretar General
Mayer Siegfried

Phone: 004.021.351.22.85
Fax: 004.021.351.22.84
Mobile: 004.0722.277758,
E-mail: mayer@conr.ro
office@conr.ro
Web : http://www.conr.ro
auto
 
Mesaje: 6
Membru din: Dum 10 Apr 2011 13:02


Înapoi la Probleme in transporturi

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron